sexta-feira, 4 de janeiro de 2013

51. Old Skirt


Olá! Que tal correu esta semana de 3 dias? Sabe tão bem chegar rapidamente ao fim de semana, não é?
Hoje quero mostrar-vos esta saia que já comprei há tanto tempo que nem me lembro quando foi. Está-me um bocado grande porque já não havia o meu número mas acho que o efeito rodado dá-lhe mais piada.
As botas são nova e estou apaixonadíssima por elas..não as tenho tirado.
Bjinhos e bom fim de semana!
Mariana

Hello! How was your 3-days week? It feels so good it´s weekend again, isn't it?
Today I want to show you this old skirt. I bought it so long ago that I can't even remember. It's a little too big for me but it was the only size available and I think it looks cut like that!
Those boots are new and I'm completely in love with them...I wear them all the time.
Kisses and have a nice weekend!
Mariana







turtleneck - Stefanel
skirt - Zara
collants - Calzedonia
boots - Xti




23 comentários:

  1. Sempre gira! Adoro as botas e a saia é super fofinha! bjs

    ResponderEliminar
  2. You are so cute!

    Following you now on GFC and Bloglovin. Will really appreciate it if you follow me back=D
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. The boots look so vintage, I love them!!

    Alexandra
    http://theshoependant.com

    Check out my last post + internationally open giveaway:
    http://www.theshoependant.com/2013/01/lazy-saturday.html

    ResponderEliminar
  4. You look beautiful!

    xx

    WWW.STYLEOFPURITY.COM

    ResponderEliminar
  5. Me declaro una enamorada este tipo de looks :) me encanta tu blog, me quedo a seguirte. Enhorabuena por el trabajo que haces.

    Te invito a que te pases por mi blog.

    Un beso desde Stylish love

    ResponderEliminar
  6. soooo sweet face!!!

    Savina
    The Blossom Girls♡

    ResponderEliminar
  7. Gostei muito .A saia e linda e as botas tambem .Um beijo grande

    ResponderEliminar
  8. Thank you so much for the comment! Following back!

    xx
    Out Of The Box

    ResponderEliminar
  9. The skirt is so nice! And you look beautiful as always =)
    Thanks for the comment!
    XOXO
    Ylenia

    ResponderEliminar
  10. you look gorgeous my desr:)
    Nice blog:)

    ResponderEliminar
  11. Lovely skirt, you look gorgeous!

    http://bamostwanted.blogspot.com.ar/

    ResponderEliminar
  12. That's a cute skirt I love how you've styled it!

    www.studdedkisses.com

    ResponderEliminar
  13. Cute knit skirt!! Love it withe the boots(: Newest follower right here!
    xoxo, Gena
    Visit my fashion blog at Pearls, Curls, and Uptown Girls

    ResponderEliminar